CONTACT OPNEMEN
Mijn naam is Hannet Langenbach en ik heb een administratiekantoor met name gericht op starters, ZZP’ers, MKB’ers en particulieren. Ik heb meer dan 30 jaar ervaring met het voeren van de meest uiteenlopende (bedrijfs-) administraties.
BEKIJK MIJN DIENSTEN
Mijn kracht en visie : persoonlijke ondersteuning van de ondernemer, betrokken, laagdrempelig en klantgericht. Kortom, het creëren van een win situatie voor de ondernemer is mijn doel. Ik ben 24/7 bereikbaar via mobiel en/of e-mail en mijn deur staat altijd open.
Maakt u zich zorgen over het inboeken van de facturen en alle blauwe brieven van de belastingdienst? Niet doen! Voor een relatief laag bedrag kunt u al deze vervelende zaken uitbesteden aan mij. U bent blij, ik ben blij.
Als medewerker bij verschillende grote bedrijven heb ik mij het vak geheel eigen gemaakt.
Hannet Langenbach
Eigenaar
LEES TESTIMONIALS
Inrichten financiële administraties ---------
Een vakkundige inrichting van uw administratie is het halve werk, immers uit een standaard print van de balans en verlies- en winstrekening zijn al veel conclusies te trekken zonder dat u daarvoor dure en uitgebreide rapporten nodig heeft. Een goed inzicht in uw financiële situatie is de fundering voor uw toekomst.
Bent u ZZP’er, heeft u een kleinbedrijf of heeft u een eenmanszaak? Denkt u ook dat uw financiële administratie effectiever en efficiënter kan worden gedaan? Door opgebouwde expertise kan ik u bij het opstartproces behulpzaam zijn bij de inrichting en opzet van uw financiële administratie.
Neem gerust contact met mij op dan plannen we een afspraak met elkaar in om uw wensen te bespreken.
Verzorgen van de gehele boekhouding ---------
Ik verzorg uw gehele financiële administratie, van "schoenendoos" tot jaarrekening.
Ik verwerk alles in een optimaal financieel boekhoudpakket, zodat u uw financiële positie kent en tijdig weet waar u aan toe bent. Na afsluiting van het boekjaar ontvangt u van mij een jaaroverzicht.
Ik werk efficiënt en effectief wat er voor zorgt dat ook uw eventuele accountantskosten lager zullen uitvallen.
Interesse in mijn diensten? Neem gerust contact met mij op en ik leg u alles graag uit.
Doen van verschillende belastingaangiften ---------
Naast uw boekhouding zijn ook uw fiscale zaken en aangiftes in goede handen bij HL Administratie.
Ik verzorg uw aangifte omzetbelasting, loonbelasting alsmede andere aangiftes met plezier.
Een goede aangifte kan je als ondernemer vaak geld schelen, het is daarom erg belangrijk dat dit goed wordt gedaan!
Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
Opzetten van jaarrekeningen ---------
Uw jaarrekening is een waardevol document. Het geeft cijfermatig een weergave van wat er zich het afgelopen jaar heeft afgespeeld en biedt een belangrijke bron van informatie voor toekomstige beslissingen.
U legt hiermee rekening en verantwoording af aan onder meer financiële instellingen en de Belastingdienst. Het is daarom belangrijk dat uw jaarrekening deskundig en onderbouwd wordt samengesteld.
Gebruik maken van mijn diensten? Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
ADMINISTRATIE
BOEKHOUDING
BELASTINGAANGIFTE
JAARREKENING
Mijn werkwijze is vrij eenvouding en transparant te noemen. Ik houd niet van ingewikkeld doen zodat het voor u en mij overzichtelijk blijft.
Hier deelt u wat informatie met mij over uzelf en uw bedrijf / organisatie via het contactformulier.
Ik bel u op om een afspraak te maken waarbij u uw wensen kenbaar kunt maken.
U ontvangt mijn voorstel en wanneer u daarmee akkoord bent ga ik voor u aan de slag.
"Goede en professionele diensten."
De opdracht had haast en Hannet heeft mij ontzettend goed geholpen.
RICK JANSEN
Deurweg Bedrijfs onroerend goed
"Zeer deskundig en uitstekende communicatie."
LOUIS SMIT
Kroon Installatietechniek
"Deskundig en persoonlijk advies."
Hannet behandelt ons zoals wij onze klanten behandelen. Geen nonsens, persoonlijke benadering, vakkundig advies en met kennis van zaken.
JOHN BOSMA
Jansma Optiek
In contact komen met mij is vrij simpel. Vul onderstaand formulier in, verzend deze en ik neem snel contact met u op. Uiteraard mag u mij ook altijd bellen +31 (0) 612 650 628.
Inrichten van financiële administraties --------
Een vakkundige inrichting van uw administratie is het halve werk, immers uit een standaard print van de balans en verlies- en winstrekening zijn al veel conclusies te trekken zonder dat u daarvoor dure en uitgebreide rapporten nodig heeft. Een goed inzicht in uw financiële situatie is de fundering voor uw toekomst.
Bent u ZZP’er, heeft u een kleinbedrijf of heeft u een eenmanszaak? Denkt u ook dat uw financiële administratie effectiever en efficiënter kan worden gedaan? Door opgebouwde expertise kan ik u bij het opstartproces behulpzaam zijn bij de inrichting en opzet van uw financiële administratie.
Neem gerust contact met mij op dan plannen we een afspraak met elkaar in om uw wensen te bespreken.
Verzorgen van de gehele boekhouding --------
Ik verzorg uw gehele financiële administratie, van "schoenendoos" tot jaarrekening.
Ik verwerk alles in een optimaal financieel boekhoudpakket, zodat u uw financiële positie kent en tijdig weet waar u aan toe bent. Na afsluiting van het boekjaar ontvangt u van mij een jaaroverzicht.
Ik werk efficiënt en effectief wat er voor zorgt dat ook uw eventuele accountantskosten lager zullen uitvallen.
Interesse in mijn diensten? Neem gerust contact met mij op en ik leg u alles graag uit.
Doen van belastingaangiften --------
Naast uw boekhouding zijn ook uw fiscale zaken en aangiftes in goede handen bij HL Administratie.
Ik verzorg uw aangifte omzetbelasting, loonbelasting alsmede andere aangiftes met plezier.
Een goede aangifte kan je als ondernemer vaak geld schelen, het is daarom erg belangrijk dat dit goed wordt gedaan!
Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
Samenstellen van jaarrekeningen --------
Uw jaarrekening is een waardevol document. Het geeft cijfermatig een weergave van wat er zich het afgelopen jaar heeft afgespeeld en biedt een belangrijke bron van informatie voor toekomstige beslissingen.
U legt hiermee rekening en verantwoording af aan onder meer financiële instellingen en de Belastingdienst. Het is daarom belangrijk dat uw jaarrekening deskundig en onderbouwd wordt samengesteld.
Gebruik maken van mijn diensten? Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
ADMINISTRATIE
BOEKHOUDING
BELASTINGAANGIFTE
JAARREKENING
INRICHTEN FINANCIËLE ADMINISTRATIE
Inrichten van financiële administraties
Een vakkundige inrichting van uw administratie is het halve werk, immers uit een standaard print van de balans en verlies- en winstrekening zijn al veel conclusies te trekken zonder dat u daarvoor dure en uitgebreide rapporten nodig heeft. Een goed inzicht in uw financiële situatie is de fundering voor uw toekomst.
Bent u ZZP’er, heeft u een kleinbedrijf of heeft u een eenmanszaak? Denkt u ook dat uw financiële administratie effectiever en efficiënter kan worden gedaan? Door opgebouwde expertise kan ik u bij het opstartproces behulpzaam zijn bij de inrichting en opzet van uw financiële administratie.
Neem gerust contact met mij op dan plannen we een afspraak met elkaar in om uw wensen te bespreken.
VERZORGEN GEHELE BOEKHOUDING
Verzorgen van de gehele boekhouding
Ik verzorg uw gehele financiële administratie, van "schoenendoos" tot jaarrekening.
Ik verwerk alles in een optimaal financieel boekhoudpakket, zodat u uw financiële positie kent en tijdig weet waar u aan toe bent. Na afsluiting van het boekjaar ontvangt u van mij een jaaroverzicht.
Ik werk efficiënt en effectief wat er voor zorgt dat ook uw eventuele accountantskosten lager zullen uitvallen.
Interesse in mijn diensten? Neem gerust contact met mij op en ik leg u alles graag uit.
VERZORGEN BELASTINGAANGIFTEN
Verzorgen van belastingaangiften
Naast uw boekhouding zijn ook uw fiscale zaken en aangiftes in goede handen bij HL Administratie.
Ik verzorg uw aangifte omzetbelasting, loonbelasting alsmede andere aangiftes met plezier.
Een goede aangifte kan je als ondernemer vaak geld schelen, het is daarom erg belangrijk dat dit goed wordt gedaan!
Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
SAMENSTELLEN JAARREKENINGEN
Samenstellen van jaarrekeningen
Uw jaarrekening is een waardevol document. Het geeft cijfermatig een weergave van wat er zich het afgelopen jaar heeft afgespeeld en biedt een belangrijke bron van informatie voor toekomstige beslissingen.
U legt hiermee rekening en verantwoording af aan onder meer financiële instellingen en de Belastingdienst. Het is daarom belangrijk dat uw jaarrekening deskundig en onderbouwd wordt samengesteld.
Gebruik maken van mijn diensten? Neem gerust contact met mij op om te bespreken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
Hier deelt u wat informatie met mij over uzelf en uw bedrijf/organisatie via het contactformulier.
Ik bel u op om een afspraak te maken waarbij u uw wensen kenbaar kunt maken.
U ontvangt mijn voorstel en wanneer u daarmee akkoord bent ga ik voor u aan de slag.
Louis Smit
Kroon Installatietechniek
Zeer deskundig en uitstekende communicatie
Wij zijn zeer tevreden over Hannet. Is zeer deskundig en ook de communicatie verloopt goed. Altijd snel bereikbaar en neemt alle tijd om zaken goed uit te leggen.
Rick Jansen
Deurweg - Bedrijfs onroerend goed
Goede en professionele diensten
De opdracht had haast en Hannet heeft mij ontzettend goed geholpen.
Erg fijn dat er zo snel geschakeld kon worden. De uitleg is helder en duidelijk. Ik kan HL Administratie zeker aanbevelen en laat volgend jaar mijn eigen aangifte ook verzorgen.
JOHN BOSMA
Jansma - Optiek
Deskundig en persoonlijk advies
Hannet behandelt ons zoals wij onze klanten behandelen. Geen nonsens, persoonlijke benadering, vakkundig advies en met kennis van zaken.
Wij kennen verschillende boekhouders en Hannet is een echter topper. Een aanwinst 'in' ons bedrijf.